Vi lever af gode projekter og tilfredse kunder – er du vores nye projektleder?
Kan du styre byggeprojekter gennem planlægning, design og udførelse – og sikre tilfredse kunder og glade medarbejdere?
I EKJ er god projektledelse en forudsætning for vores fælles succes. Med spændende igangværende projekter i alle størrelser og faser, har vi brug for flere erfarne projektledere med lyst til at stå i spidsen for vores rådgivning.
Som projektleder i EKJ er du den primære kontakt med kunde og samarbejdspartnere med overordnet projektansvar inden for projektets mål og rammer. Du skal kunne lede dit projektteam, så alle arbejder i retning af aftalte mål i forhold til kvalitet, tid og økonomi.
Vi stiller rammer, sparring og udviklingsmuligheder til rådighed, og forventer at du gennem en engageret og struktureret arbejdsmetode, bringer alle fagligheder i spil.
Vi forestiller os, at du er god til:
At sætte dig i kundens sted ved hjælp af dit faglige fundament og dine kompetencer som projektleder.
At agere proaktivt i forhold til projekters fremdrift og økonomi samt sikre, at afleveringskravet matcher kontraktkravene.
Tværfagligt samarbejde internt i EKJ og eksternt med kunder, samarbejdspartnere etc.
Om dig
Vi søger en erfaren holdspiller og nysgerrig projektleder:
Du har erfaring med projektledelse fra rådgiver- , bygherre- eller entreprenørvirksomhed.
Du har ansvarsfølelse og vil levere et godt produkt hver gang, og du er i stand til at bevare overblikket – også når det går lidt stærkere eller anderledes end planlagt.
Du har gode samarbejdsevner – både når der ledes internt og når der kommunikeres eksternt.
Det er vigtigt for os, at du både værdsætter og selv er opsøgende i forhold til samarbejde og videndeling på tværs i organisationen.
Har du erfaring som projekteringsleder er det et plus, men det er ikke en forudsætning for din ansøgning.
Vi tilbyder
Du bliver en del af et velfungerende team i København. Men vi har vi også dygtige projektledere i Odense, Aalborg og Århus, som alle deltager i EKJ’s Projektlederforum hvor vi spiller hinanden endnu bedre.
Vi prioriterer engagement og faglighed. Vi værner om vores arbejdsmiljø, hvor vi holder sammen ved at hjælpe hinanden, støtte hinanden, og hvor der altid er kolleger, du kan spørge til råds.
Du vil udvikle dig fagligt gennem spændende og udfordrende projekter, vi så vidt muligt bemander ud fra et udviklingsperspektiv for både erfarne og mindre erfarne medarbejdere.
Du kommer til at have indflydelse på forretningens udvikling og vil møde en høj grad af frihed under ansvar.
Én af vores kerneværdier er det tværfaglige samarbejde på tværs af geografi og faggrupper. Vi er bl.a. meget opmærksomme på, at vores administrative rammer fremmer samarbejde, og at opgaverne får den bedste bemanding.
Vil du vide mere?
Så kontakt gerne Forretningschef for Project Management Hans Peter Nielsen på +45 2199 9335 eller hpn@ekj.dk
Ansøgning
Søg jobbet på EKJ.dk og vedhæft din ansøgning samt CV.
Valgt til medlem af EKJ Fondens bestyrelse i 2020. Den nuværende valgperiode udløber 2023.
Særlige kompetencer: Har mere end 30 års erfaring fra ingeniørrådgivningsbranchen inden for både byggeri- og anlægssegmentet med ansvar for ingeniørrådgivning, kunderelationer og projektledelse.
Jørgen Nielsen
Formand
Født 1952.
Uddannet akademiingeniør i 1978.
Administrerende direktør i EKJ fra 1. maj 2003 til 31. september 2018.
Formand for bestyrelsen i Broconsult A/S.
Valgt til medlem af EKJ Fondens bestyrelse i 2007 og genvalgt hvert 3. år siden da. Den nuværende valgperiode udløber 2022.
Særlige kompetencer: Overblik over EKJ’s samlede virksomhed og dermed kompetent til at vurdere, hvilke beslutninger fondens bestyrelse kan tage til gavn for EKJ og/eller enkelte EKJ-medarbejdere inden for fondsfundatsens tilladte rammer.
Tidligere bestyrelsesmedlem i Foreningen af Rådgivende Ingeniører FRI.
Jørgen Lose Hee
Født 1942.
Uddannet civilingeniør i 1970.
Markedsføringsmedarbejder i EKJ. Tidligere afdelingsleder fra 1978 til 2003.
Medstifter af fonden i 1984 og medlem af fondsbestyrelsen siden da. Den nuværende valgperiode udløber i 2023.
Særlige kompetencer: Indblik i fundatsens tilblivelse og indhold og stor erfaring fra den daglige drift af EKJ’s virksomhed.
Elise Heien
Født 1954.
Uddannet teknisk assistent 1973. Har siden været aktiv i EKJ’s administration, herunder som direktionssekretær og i en lang årrække som ansvarlig for regnskabsafdelingens daglige drift og HR.
Siden 2011 ansvarlig for administration og HR.
Valgt til bestyrelsen i 2001, og siden genvalgt hvert 3. år. Den nuværende valgperiode udløber i 2023.
Særlige kompetencer: Generel viden og erfaring med udførelse af regnskab, herunder EKJ fondens regnskab og administration – bl.a. administration af EKJ-aktier. Detailkendskab til medarbejderstaben i EKJ.
Finn Oemig
Født 1955.
Uddannet Cand Scient Biolog i 1984. Fagchef i EKJ’s miljøafdeling.
Valgt til fondsbestyrelsen i 2008 efter opstilling af EKJ’s ledende medarbejdere, og genudpeget hvert 3. år siden. Den nuværende valgperiode udløber i 2023.
Særlige kompetencer: Stort kendskab til EKJ’s medarbejderstab og mange eksterne kunder, myndigheder samt lovgivning specielt på miljøområdet.
Sune Borch Hansen
Partner Implement
Uddannet Cand.merc.aud i 1999
Valgt til medlem af EKJ Fondens bestyrelse i 2020. Den nuværende valgperiode udløber 2023.
Særlige kompetencer: Har mere end 25 års erfaring inden for revisions- og rådgivningsbranchen. Sune har hjulpet såvel danske som udenlandske virksomheder med komplekse problemstillinger spændende fra børsnoteringer til IFRS konverteringsprojekter.
Jon Thisted Simonsen
Født 1960
Sektordirektør EKJ
Uddannet Bygningsingeniør i 1988
Har siden 2013 været sektorleder for Byggeri og Project Management i EKJ. Fra oktober 2018 sektordirektør for Byggeri og Project Management.
Valgt til medlem af EKJ Fondens bestyrelse i 2020. Den nuværende valgperiode udløber 2023.
Særlige kompetencer: Jon har stor faglig indsigt og har igennem mange år fungeret som tværfaglig projekt- og projekteringsleder på større byggerier inden for blandt andet undervisning, sundheds- og medicinsk virksomhed.
Jon virker endvidere som bygherrerådgiver og har deltaget som fagdommer ved en række større projektkonkurrencer.
Jørgen Nielsen
Født 1952.
Uddannet akademiingeniør i 1978.
Administrerende direktør i EKJ fra 1. maj 2003 til 31. september 2018.
Formand for bestyrelsen i Broconsult A/S.
Valgt til medlem af EKJ Fondens bestyrelse i 2007 og genvalgt hvert 3. år siden da. Den nuværende valgperiode udløber 2022.
Særlige kompetencer: Overblik over EKJ’s samlede virksomhed og dermed kompetent til at vurdere, hvilke beslutninger fondens bestyrelse kan tage til gavn for EKJ og/eller enkelte EKJ-medarbejdere inden for fondsfundatsens tilladte rammer.
Bestyrelsesmedlem i Foreningen af Rådgivende Ingeniører FRI.
Karsten Havkrog Pedersen
Født 1949.
Uddannet cand. jur.
Har været aktiv som advokat siden 1978 indtil 2014, herunder som partner i et større københavnsk advokatkontor siden 1981.
Har siden 1997 været medlem af fondsbestyrelsen. Den nuværende valgperiode udløber i 2020.
Særlige kompetencer: Viden og erfaring om selskabs- og fondslovgivning og andre retlige spørgsmål samt kendskab til tilblivelsen af og forudsætningerne for EKJ Fonden.
Henning Puggaard
Formand
Født 1944
Uddannet civilingeniør i 1968. Tiltrådte i EKJ i 1970 som projekterende ingeniør. Lederroller fra 1978. Administrerende direktør i EKJ 1. jan. 1985 til 1. maj 2003. Ansættelsesforholdet i EKJ sluttede efter yderligere 4 år som bygherrerådgiver primo 2007. Stort branchekendskab fra næstformandspost i bestyrelsen for Foreningen af Rådgivende Ingeniører FRI.
Én af de 4 stiftere af EKJ Fonden i 1984 og medlem af fondsbestyrelsen siden da. Den nuværende valgperiode udløber i 2021.
Særlige kompetencer i bestyrelsen: Bredt kendskab til de fleste aspekter i EKJ’s virksomhed og generelt i den rådgivende ingeniørbranche. Aktivt medvirkende og primær initiativtager ved definition af og udformning af en politik i EKJ, der skulle udbrede ejerskabet til medarbejdere via EKJ Fonden som ”aktiebørs”, samt etablering af forudsætninger for problemfrie generationsskifter i firmaledelsen over tid.
Uopfordret ansøgning
Tove Frost
Født 1946.
Teknisk administrativ assistent i EKJ i ca. 35 år.
Uddannet teknisk assistent i 1964.
Valgt medlem af bestyrelsen siden 1991, og derefter genopstilling af EKJ’s medarbejdere adskillige gange med tre års interval. Den nuværende valgperioden udløber i 2019.
Særlige kompetencer: Administrative hjælpefunktioner og stort kendskab til EKJ’s virksomhed – herunder kollegerne.
I EKJ Rådgivende Ingeniører AS (herefter benævnt EKJ) går vi op i at beskytte og behandle personoplysninger på en saglig og sikker måde. Dette gør vi, ved at følge gældende lovgivning, bl.a. EU’s generelle forordning om databeskyttelse (GDPR, herefter benævnt persondataforordningen). Derfor vil vi med vores privatlivspolitik beskrive, hvilke personoplysninger vi indsamler, hvordan, hvornår og hvorfor vi behandler dem, hvordan vi sikrer dem og hvornår de slettes.
Vi opbevarer alle data, der indsamles sikkert og fortroligt, hvor nødvendige teknologiske og organisatoriske foranstaltninger er taget. Det vil udelukkende være personer for hvem oplysningerne er relevante, der har adgang til oplysninger.
Ved ophør af kunde/samarbejdsforholdet vil vi tage stilling til, hvilke oplysninger vi fortsat beholder, og hvilke der skal slettes. Dette vil altid være tilfældet medmindre andet er aftalt, der er lovhjemmel til at beholde data længere eller det er nødvendigt for virksomhedens arbejde.
EKJ’s hjemmeside anvender cookies ved din accept heraf. Det betyder, at små tekstfiler lægges på din maskine, for at hjælpe os med at give dig, som bruger, en bedre anvendelse af hjemmesiden. Med disse måler vi også trafikken på hjemmesiden, for at kunne forbedre oplevelsen. Helt generelt bruger EKJ cookies til at genkende, når en bruger anvender hjemmesiden og bruger den igen, hvormed det kan hjælpe med at huske indholdet og her også levere data til tredjepart, som fx analysebureauer, hvor de kan sammenholde informationen. Disse anvendes særligt med fokus på hjemmesidens trafikmåling og brug.
Nogle cookies er nødvendige for at siden fungerer og vi kan levere den til dig, derfor kan disse ikke afvises. Andre cookies, som tredjeparts cookies der anvendes til forbedring og analyse af anvendelse af hjemmesiden, er den slags der kan afvises af brugeren.
Anvendelse af cookies gør din brugeroplevelse bedre. Hvis du ikke ønsker at modtage cookies, så kan du vælge ikke at acceptere, eller deaktivere tidl. accept under fanen: Tredjeparts cookies. Du kan også vælge at slå cookies helt fra på din egen browser.
Hvis du deaktiverer denne cookie, vil vi ikke være i stand til at gemme dine præferencer. Det betyder, at hver gang du besøger denne hjemmeside, skal du aktivere eller deaktivere cookies igen.
Tredjeparts cookies
Denne hjemmeside bruger Google Analytics og Hotjar til at indsamle oplysninger såsom antallet af besøgende på siden og de mest populære sider.
At holde denne cookie aktiveret hjælper os med at forbedre vores hjemmeside.